Przypominamy wszystkim mieszkańcom gminy
Dobromierz, którzy zamierzają pozbyć się następujących rodzajów
odpadów: papy odpadowej, wełny mineralnej, styropianu, że powinni
samodzielnie zlecić usługę podstawienia i wywiezienia kontenera na
odpady firmie wpisanej do rejestru działalności regulowanej w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
z terenu gminy Dobromierz.
Właściciel nieruchomości zamieszkałej może bezpłatnie
przekazać gruz do 0,5 m3 w skali roku na gospodarstwo domowe do
Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Dobromierzu przy
ul. Cmentarnej 14 lub w ilości powyżej 0,5 m3 za dodatkową opłatą.
Właściciele nieruchomości mogą również zlecić usługę
podstawienia i wywiezienia kontenera na odpady firmie wpisanej do
rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dobromierz.
Firmy przekazują odebrane odpady do odpowiednich
instalacji w celu ich zagospodarowania.
Przykładowe ceny za przyjęcie do instalacji odpadów:
-
za 1 tonę papy odpadowej 258,36 zł netto;
-
za 1 tonę materiałów izolacyjnych, drobnych do
30 cm 586,41 zł netto; powyżej 30 cm ( styropian) 1759,22 zł
netto;
-
za 1 tonę odpadów betonu oraz gruzu betonowego z
rozbiórek i remontów lub czystego gruzu ceglanego drobnego do 30
cm 39,47 zł netto; powyżej 30 cm 225,54 zł netto;
-
za 1 tonę zmieszanych odpadów z betonu, gruzu
ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i innych elementów
wyposażenia 225,54 zł netto.
Do cen stosowana jest 8% stawka podatku VAT.
Cena podstawienia i wywiezienia kontenera o pojemności
7 m3 na teren nieruchomości w gminie Dobromierz to kwota około
324,00 zł brutto.
Podane ceny są cenami orientacyjnym, podanymi na
podstawie wcześniejszego rozpoznania rynku. Właściciel nieruchomości
zlecając usługę podstawienia i wywiezienia kontenera musi każdorazowo
uzgadniać z daną firmą cenę oraz warunki realizacji usługi.
PLIK DO POBRANIA:
|