Od poniedziałku, 25 maja, dolnośląski oddział
regionalny i biura powiatowe są już otwarte dla klientów. W biurach
powiatowych rolnicy mogą osobiście załatwić sprawy paszportowe i
zgłoszenia zwierzęce, a w oddziałach regionalnych formalności związane
z wnioskami inwestycyjnymi czy dotyczące działań premiowych.
Osobista obsługa w ARiMR prowadzona jest z
zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
Na miejscu, w biurach powiatowych, beneficjenci mają
m. in. możliwość złożenia wniosku o dopłaty bezpośrednie i
obszarowe w formie elektronicznej (aplikacja eWniosekPlus) za pomocą
udostępnianej przez biuro powiatowe sieci przy bieżącym wsparciu
technicznym pracownika Agencji. Login i kod dostępu każdorazowo wysyłany
jest SMS-em na numer telefonu wnioskodawcy podany w formularzu.
Dlatego ważne jest, aby przychodząc do biura powiatowego, zabrać ze
sobą telefon komórkowy.
Dostępne pozostają narzędzia pozwalające na złożenie
wniosków przez internet oraz usytuowane przy placówkach terenowych
Agencji wrzutnie na dokumenty.
|